انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ ویژه دانشجویان ورودی جدید رشته مدیریت

انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ ویژه دانشجویان ورودی جدید رشته مدیریت

بیوگرافی آنتونی رابینز و کتاب های رابینز

 بیوگرافی آنتونی رابینز و کتاب های رابینز

آنتونی رابینز بیش از نیمی از عمر خود را صرف کمک به دیگران کرده است، تا عظمت وجود و خصوصیات بی همتای خود را کشف و آنها را بهتر سازند. او یکی از موفقترین افراد ایالات متحده در زمینه بهبود عملکرد دیگران است. وی بنیانگذار و ریس هیأت مدیره بنیاد آنتونی رابینز است که به منظور کمک به افراد برای رسیدن به موفقیتهای فردی و حرفه ای تأسیس شده است. رابینز برای بهبود عملکرد کارکنان، با سازمانهایی از قبیل IBM، American express، Mac Daglas ، AT&T و ارتش ایالات متحده و همچنین تیمهای ورزشی لس آنجلس و قهرمانان مدال طلای المپیک همکاری داشته است. وی همچنین مورد مشاوره بسیاری از چهره های معروف جهانی بوده و درمورد بازسازی شهر شفیلد که چهارمین شهر بزرگ انگلستان است طرف مشورت بوده است. علاقه خاص رابینز به این است تا با کمک به افراد، جهان را جای بهتری برای زیستن بسازد، و به افراد جامعه کمک کند تا ...




 

بیوگرافی آنتونی رابینز و کتاب های رابینز

آنتونی رابینز بیش از نیمی از عمر خود را صرف کمک به دیگران کرده است، تا عظمت وجود و خصوصیات بی همتای خود را کشف و آنها را بهتر سازند. او یکی از موفقترین افراد ایالات متحده در زمینه بهبود عملکرد دیگران است. وی بنیانگذار و ریس هیأت مدیره بنیاد آنتونی رابینز است که به منظور کمک به افراد برای رسیدن به موفقیتهای فردی و حرفه ای تأسیس شده است. رابینز برای بهبود عملکرد کارکنان، با سازمانهایی از قبیل IBM، American express، Mac Daglas ، AT&T و ارتش ایالات متحده و همچنین تیمهای ورزشی لس آنجلس و قهرمانان مدال طلای المپیک همکاری داشته است. وی همچنین مورد مشاوره بسیاری از چهره های معروف جهانی بوده و درمورد بازسازی شهر شفیلد که چهارمین شهر بزرگ انگلستان است طرف مشورت بوده است. علاقه خاص رابینز به این است تا با کمک به افراد، جهان را جای بهتری برای زیستن بسازد، و به افراد جامعه کمک کند تا سرنوشت خود را به دست گیرند، روابط خود را با افراد جامعه بهتر سازند، به دنبال هدفهای ارزشمند زندگی خود بروند، بر ناکامی های عاطفی یا مالی غلبه کنند و به سهم خود به جامعه و کشور خدمت نمایند. سالهاست که او بدون خودخواهی، نیرو و منابع خود را در اختیار نیازمندان گذاشته است، و در سال 1991 بنیادی غیرانتفاعی را بوجود آورده است که هدفش کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی خانمان، سالمندان و زندانیان است.

آقای رابینز، در حال حاضر 35 سال دارد و با همسر و فرزندانش در دلماکالیفرنیا زندگی می کند. رابینز از روشهای گوناگونی برای بالا بردن سطح زندگی خود و دیگران استفاده می نماید. اعتقاد او بر این است که فرایند تفکر و ارزیابی چیزی جز پرسش و پاسخ درونی نمی باشد. می دانیم که نحوه تفکر و ارزیابی ما (که خود ارزیابی هم به عوامل گوناگون در موقعیت ارزیابی بستگی دارد) احساس ما را شکل می دهد و با توجه به اینکه یک شخص هر چه هم که عاقل و بالغ باشد بر اساس احساسات خود و نه بر اساس فکر خود عمل می کند پس نوع احساس ما در هر لحظه رفتار ما را شکل داده و این رفتارها و عادتهایی که شاید بسیاری از مواقع متوجه میزان بازدارندگی آنها نیز نمی شویم نهایتاً سرنوشت ما را شکل می دهند.

نام رابینز همواره با کلمۀ موفقیت توأم بوده. اگر در شغل خود موفق نیستید، اگر در روابط خود مشکلاتی دارید، اگر کسب و کار جدیدی را آغاز نموده اید، اگر در یک سردرگمی در برنامه ریزی برای زندگی روبرو هستید، کارهایتان روی کاغذ می مانند و به عمل تبدیل نمی شوند بهتر است همین حالا با رابینز آغاز کنید. یکی از کتاب های زیر مطمئناً راهگشای یکی از بن بست های زندگی شما است.

کتاب های " تفکر خود را تغییر دهید تا زندگی شما تغییر کند"، "365 گام تا موفقیت (دو جلدی)" و " به سوی کامیابی" از نوشته های بی نظیر رابینز هستند . از کتاب های دیگر آنتونی رابینز می توان به:

مهارت در بازی زندگی

افکار بزرگ

گام های بلند: تغییراتی کوچک،نتایجی بزرگ

قدرت شگرف درون

توان بی پایان

تکنیک هائی ساده برای کنترل زندگی و ..... اشاره کرد.  

 

گردآورنده شده توسط حورا هنردوست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد