انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ ویژه دانشجویان ورودی جدید رشته مدیریت

انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ ویژه دانشجویان ورودی جدید رشته مدیریت

تبریک

دوستان سلام 

ورود شما به جمع دانشجویان دانشکده مدیریت و حسابداری را تبریک می گوییم.  

 

نظرات 13 + ارسال نظر
سعیده سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام من دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه شریف هستم، یه سوال داشتم، دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه شهید بهشتی تا بحال درسی با عنوان مهندسی مجدد فرایند کسب و کار پاس کرده اند؟ نامی از این درس در دانشگاه شهید بهشتی تا بحال شنیده اید؟نام انگلیسی این درس:
Business Process Reengineering (BPR)
است. اگر در ترم جاری اطلاعی در رابطه با ارائه این درس دردانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی داشتید ممنون میشم به من اطلاع بدید تا من بتونم سر کلاساشون حاضر بشم.

حتما این کار رو انجام خواهیم داد.

حمیده سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ

ایول عجب عکس خوبی از سر در جدید دانشکده مون انداختید!!
منم ورود به دانشکده مدیریت شهید بهشتی رو به دوستای جدیدمون تبریک میگم ..

گرشاسبی چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ

تبریک به همه بچه های ورودی جدید دانشکده مدیریت و حسابداری...
وبلاگ مفیدی درست کردید. دوستان خسته نباشید.

علی امامی چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ http://modiransbu.blogsky.com

منم ورود ورودی جدیدا رو تبریک میگم. امیدوارم همه شون رو از همین امسال تو انجمن علمی ببینیم.

حورا هنردوست چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

ورودی های عزیز ورودتون به مرحله جدید زندگیتون رو تبریک میگم و امیدوارم فعال تر از ما تو انجمن عمل کنین.

آزفنداک پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

درود بر شما.چون فکر کردم در رشته مدیریت یکی از دانشگاه های سطح بالا شهید بهشتیه مدیریت دانشگاه شهید بهشتی رو سرچ کردم و به این وبلاگ رسیدم و تقاضای کمک دارم..راستیاتش من دانشجوی ترم 1 مدیریت بازرگانی در یکی از موسسات غیرانتفاعی اصفهان هستم!!از رشته ریاضی وارد این رشته شدم درسم عالی بود ولی سال کنکور مشکلاتی سر راهم اومد که منو به اینجا کشوند.و لیکن الان خیلی عذاب میکشم چون درسهای مثل زبان پیش و ریاضی پیش که 100پله بالاترش رو بلدم رو اجبارا به ما دادن و باید سر کلاس بشینم و بچه ها خیلی ضعیف هستن!و واقعا عمرم و وقتم و استعدادم داره تلف میشه!!حالا دوست دارم از شما دانشجوهای دانشگاه های برتر عقب نمونم.میشه لطفا منو راهنمایی کنید.راهنمایی هایی از قبیل معرفی کتابهایی که از ترم 1 اساتید شما ارائه کردن،فعالیت هایی که شما انجام میدین و میدونید که ما در موسسه غیر انتفاعی به گوشمون هم نمیخوره و هرچیزی که خودتون اطلاع دارین که به درد من میخوره...ازتون واقعا ممنونم اگر کمکی بهم بکنید و براتون از صمیم قلب ارزوی موفقیت میکنم

عادل شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ


سلام من دانشجوی مدیریت بازرگانی دانشگاه یزد هستم میخواستم خواهش کنم تا راهنمایی کنیدکه چگونه میتونم جزوات اساتید دانشگاه شهیدبهشتی رو گیر بیارم

آخه جزوات اساتید ما اصلا برای کنکور ارشد مناسب نیستند اگر جایی یا سایتی یا تلفنی و... برای گرفتن یا خریدشان درنظر دارید لطفا معرفی کنید واقعا ممنون میشم

اگر منو توی این زمینه کمک کنید باتشکر

سلام
دوست عزیز جزوات اساتید دانشگاه شهید بهشتی هم اصلا برای کنکور ارشد مناسب نیست. توصیه میکنیم کتاب های مرجع کنکور کارشناسی ارشد رو برای کنکور مطالعه بفرمایید. لیست منابع در وبسایت مدیر دات کام موجوده.

الهام.ح سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

با سلام
من کارشناس ارشد رشته ی مدیریت آموزش هستم .چرا تو جدولها اسمی از رشته ی مانیست؟

ابوالفضل جعفری پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ

با سلام.
من عضو انجمن علمی مدیریت مالی دانشگاه سیستان و بلوچستان هستم. از دانشجویان مدیریت و بخصوص مدیریت مالی دانشگاه شهید بهشتی درخواست همکاری جهت چاپ شماره دوم نشریه علمی مدیریت مالی رو داروم. از علاقه مندان دعوت میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر به من ایمیل بزنن.ممنون

حجت اله اسدی نسب شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ق.ظ http://accountingmanagement.blogfa.com

با سلام و ادب:وبلاگتون به دور از هر گونه اغراقی فوق العاده جذاب،زیبا و البته حاوی مطلبی مفیده .خسته نباشید
حجت اله اسدی نسب
مدرس دانشگاه آزاد
www.accountingmanagement.blogfa.com

با عرض سلام
انجمن علمی مدیریت مالی دانشگاه سیستان و بلوچستان(انجمن برتر دانشگاه سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی 92-91) را به لینک دوستان خود اضافه کنید.در ضمن انجمن آماده همکاری با انجمن های مدیریت مالی سراسر کشور می باشد.

شاخص شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.usb-index.blogfa.com

با سلام
انجمن علمی مدیریت مالی دانشگاه سیستان و بلوچستان در تمامی زمینه ها آماده همکاری با انجمن مدیریت دانشگاه شهید بهشتی می باشد.
آدرس وبلاگ: http://www.usb-index.blogfa.com
شما می توانید این ادرس را لینک کنید

fateme دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 ق.ظ

slm khaste nabashid
man voroodie jadid hastam va nakhaste in modiriat ghabool shodam
aslan ham az in reshte sar darnemiaram
modiriat mali reshteye khoobie??

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد